Leapsa de 3…

Ca sa mai spargem monotonia din weekend, ne-am procopsit cu o leapsa de la punkerita noastra cu flori prin par, Celine , o leapsa despre carti . Si cum sunt subiectul nostru preferat , nu am rezistat tentatiei to join the darkside…

1. Ati folosit vreodata o carte la altceva decat lecturat ?

Hmm, pe vremea mea… in tineretile mele iresponsabile, am ajuns sa folosesc o carte pe post de capac de borcan cu muraturi. In apararea mea, tind sa mentionez ca era o carte veche de povesti. Spre surprinderea mea, in cele 3 zile cat a tinut borcanul acela, muraturile au fost asa de gustoase …

2. Vi s-a intamplat sa cititi vreo carte doar pentru ca o citise persoana iubita ?

S-a intamplat, eram si eu curios ca sa vad daca ce scria pe coperta din spate e chiar atat de adevarat si nu doar laude ale criticilor… si cartea a fost mai buna decat filmul 😛

3.  Ați avut vreodată prejudecăți care să vă împiedice să citiți o anumită carte?

Se intampla sa am cu fiecare nou autor pe care il gasesc in biblioteca. Sunt destul de sensibil la subiectele care imi fac placere . Tocmai de aceea, le las pe ele sa-mi dicteze cartea… nu altceva. De aceea am citit si Coelho ( iar Alchimistul dupa care se batea toata lumea, in viziunea mea a fost depasit cu mult de Al cincilea Munte) . Prejudecati … un subiect care se lasa cu greu descoperit dintre miile de pagini descriptive, un subiect rarefiat, pierdut cu usurinta intre zeci de alte povesti individuale, trantite fara o forma anume, un subiect patetic, plin de clisee.

 

leapsa merge mai departe catre Andu, Iulia si Misha

Acest articol a fost publicat în Fără categorie și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

15 răspunsuri la Leapsa de 3…

  1. celine zice:

    murături, huh? :))

  2. allb2 zice:

    Eu am recitit de curand o poveste de a lui Andersen 🙂
    „Tatăl lor, regele, care stăpânea peste toată acea ţară, rămăsese văduv. Aşa că se căsători pentru a doua oară, dar avu nenorocul să ia o regină haină la suflet, care nu putea suferi copiii. Prinţişorii şi surioara lor s-au putut convinge de asta încă din prima zi.”
    O stii? E un compliment sa se simta comparata cu o vrajitoare 🙂 ?

  3. DianaEmma zice:

    Măcar mai era bună de pus în bibliotecă acea carte după ce a servit drept capac? Sau ai aruncat-o?

  4. Pingback: cu leapșă de carte « Nu beau acidulat

  5. Camelia zice:

    Să citeşti Simona Popescu – Exuvii… de nu cumva o vei fi făcut…

  6. LowSunLow zice:

    foarte dragut stilul tau de a scrie 🙂

    • dionis zice:

      😀 multumesc … nu stiu, uneori mi se pare greoi, uneori ma satur de el, uneori nu pot de dorul dupa el incarcat de prea multe cuvinte…

      te mai astept 😀

  7. allb2 zice:

    M-am prins tarziu, defapt mi-a atras atentia cineva, de la care nu ma asteptasem :P, probabil eram prea turbata pe tango 🙂 … Sunt destul de sensibila la subiectul biblioteca 🙂 , tocmai de aceea mi-a scapat esenta. Dar, pana la urma, si azi este o zi 🙂 .

    • dionis zice:

      imi cer scuze daca a surprins putin halul in care am tratat cartea aia … cand eram mic si cu mintea in colturi faceam tot felul de lucruri ciudate cartilor. Tocmai ce am descoperit prin biblioteca un volum de istorie a Imperiului Bizantin, un volum bogat si interesant, desenat cu talent de copil de 3 ani :))

  8. Grapefruits zice:

    2. Vi s-a intamplat sa cititi vreo carte doar pentru ca o citise persoana iubita ? Da, am citit în acelaşi timp cu prietenul meu Mihail Drumeş- Invitaţie la vals şi eram amândoi foarte impresionaţi cât de mult ne asemănăm cu personajele principale.

    • dionis zice:

      🙂 La mine au fost doar doua carti … si ele au fost cele care mi-au spart putin din prejudecatile de care vorbeam la punctul 3. Pentru vreo 100 si ceva de pagini am simtit povestea pe propria piele 😀

Lasă un răspuns

