Tango

 

Mi-a fost dor de poezia formelor tale, spuse tangoul, de rimele sanilor tai. Mi-a fost dor de manile tale micute, spuse tangoul si de incercarile mele nereusite de a fi amantul pe care tu il meriti. Mi-a fost dor, spuse tangoul, de ritmurile batailor noastre de inima de sub cearasfuri lungi cat toate zilele pamantului. Mi-a fost dor, spuse tangoul, de gustul de vanilie al nimburilor tale de Sfanta, de tremurul apropierii mele . Mi-a fost dor, spuse tangoul, de cararile spatelui tau, de unduirile tale de serpoaica, atunci cand ajungeam ca sa-ti hranesc cu sarutari locul acela de deasupra feselor. Mi-a fost dor, spuse tangoul, de dansul nostru. Tu, eu. Eu, tu. Mi-a fost dor, spuse tangoul, sa simt.

Acest articol a fost publicat în Fără categorie și etichetat , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Tango

  1. allb2 zice:

    Ce imi scapa din minunatia acestui tango 🙂 ?

  2. allb2 zice:

    partea cu simtitul, probabil 🙂 Adaptand refrenul : te simt in toate femeile 🙂 …dar am o scuza. Mi-a fost dor 🙂

  3. allb2 zice:

    nu asta am spus si eu 🙂 ?

  4. roxana zice:

    auzi? ia pune tu mana frumusel dupa sarbatorile astea si cauta-ti un editor!!!! cauta pe google, unde vrei si trimite in toata tara povestile tale! cat vrei sa mai zaci in anonimat? in tara asta au ajuns sa publice toate nimicurile, gen mihaela radulescu (sa ma ierte fanii, dar mie nu-mi place) ganduri ivite in somn peste noapte, iar tu ca ai talent te multumsti cu un blog. ce ai de pierdut? de undeva trebuie sa incepi… hai! la treaba!!!!

Lasă un răspuns

