Stranger than fiction

Daca ai stii cat mi-a fost de greu in seara asta sa-ti scriu dulcegariile promise. Povestea despre detectivul monocrom, prins intr-un bar populat de un ocean de umbre, fum de tigara si rasete, in care doar o rochie de satin albastru il asteapta pe scena ca sa se indragosteasca de ea, in stilul lui, tacut, de barbat dur al unui secol paradoxal fara timp. Mi-a fost greu sa adun doua-trei vorbe , nu pentru ca nu as fi vrut ci pentru ca , poate…

O sa le auzi.. iti promit.

Pana una alta, m-am gandit la o chitara. Daca as avea una, daca as invata sa ma joc cu ea, daca m-ai lasa, ti-as canta si tie asta … Sunt prea multi „daca” in propozita asta.

Acest articol a fost publicat în Fără categorie și etichetat , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Stranger than fiction

  1. allb2 zice:

    :)In sfarsit!! Chiar daca …sunt multi de daca 🙂 suna bine 🙂

    • dionis zice:

      :)) ei , de unde.. e o balbaiala, nu e la fel cu ce v-am obisnuit. Poate ca mi-am pierdut eu dulceata, sau poate ca e norocoasa ca nu a trebuit sa imi auda clisee. Pana una alta i-as fi cantat, daca aveam voce

Lasă un răspuns

