Blogger de Galati

Timp de patru ani de zile, am scris si am tot scris de unul singur . De parca as fi fost o voce in desert. Nu realizam ca, oricat de buna ti-ar fi vocea, nu te poti considera la fel de mare ca  si Caruso daca nu te asculta decat vantul si nisipul.

Poate a fost vinovata si incapatanarea mea. Si am ratat asa oameni buni de la care sa invat. Si am ratat asa ocazii frumoase sa cresc.

Adi e o persoana foarte ambitioasa si e genul de om care vrea sa reuseasca, cu orice pret, prin fortele proprii, pentru ca o alta alternativa mai buna, momentan, nu are. Si pentru chestia asta il respect enorm.

Impreuna cu el, am hotarat sa demaram un proiect de sprijinire a tinerilor bloggeri , talentati , din Galati. Oamenii cu idei  se ajuta intre ei, oamenii cu putina minte in cap realizeaza ca au ce invata unul de la celalalt. Am hotarat in cateva clipe si am schitat in cateva zile proiectul „Blogger de Galati„. Vrem sa stim ce oameni de calitate are orasul acesta si sa ne strangem la un loc intr-o comunitate mare si frumoasa. Sa avem un cuvant de spus. Sa ne perfectionam. Sa evoluam. Sa ne descoperim.

Cautam „Blogger de Galati” !!  Imprastiati vestea…

Acest articol a fost publicat în Fără categorie și etichetat , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

