Leapsa cu Asteptari

Am primit din nou de la Adi, in dupa amiaza asta, o leapsa de indeplinit. De data asta subiectul il reprezinta aportul pe care vrem sa-l aducem in 2012, omenirii.  Adi vorbeste frumos cand e alimentat de ambitia de a schimba ceva. Vorbeste frumos despre donatii si plantare de copaci si implicarea in cauze nobile. Eu insa ?

Nu stiu, poate ca sunt cinic, poate ca sunt realist sau pur si simplu mi-e lene, dar sper ca nu se supara nimeni daca recunosc faptul ca nu-i doresc lumii mai nimic, ci mie.

Da. Imi doresc mie schimbare. Imi doresc sa ma schimb in bine, sa imi parasesc anumite temeri, sa abandonez fantome. Imi doresc ca Ormuz. sa mearga, sa ma motiveze la scris. Imi doresc ca scrisul meu sa influenteze pe altii. Imi doresc sa continui sa incurajez oamenii talentati, fie ca e vorba de Misha ( pe care chiar ar trebui sa o vizitati), fie ca e vorba de Blogger De Galati , initiativa care m-a facut si inca ma face sa visez cu ochii deschisi la o zi in care o sa pot face ceva pentru orasul meu, cand o sa schimb ceva doar prin cuvintele mele.

Ca sa influentez la nivel mare…. imi doresc forta si clipa de a ma schimba mai intai pe mine, ca mai apoi totul sa fie mai usor.

Leapsa poate merge mai departe catre Deea si  DianaEmma.

Acest articol a fost publicat în Fără categorie și etichetat , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la Leapsa cu Asteptari

  1. DianaEmma zice:

    Mulțumesc pentru leapșă, o să o fac undeva până la sfârșitul anului.

    Spor în planurile tale pentru la anul! 🙂

  2. deea zice:

    Vai eugen, de cand astept o leapsa ca asta:D
    Merci si sa fie intr-un ceas bun, noua casa, ormuz, si noul dionis, acelasi si mereu altul:*

  3. Adi zice:

    Men, good point! Mulțam de răspuns!

  4. Pingback: Leapșa așteptărilor « Gânduri rupte din mine

  5. Pingback: a fost odata ca niciodata…lepsa cu Asteptari « CLIPE

Lasă un răspuns

