Pisiceasca

“E dimineaţă… „ i-am zis, deschizând geamul cât să las mirosul dulce al nopţii să evadeze. Şi strada era toată plină de uniforme curate, lăptărese şi gunoieri. Dar ea şi-a întors spatele către mine, minunatul ei spate alb, lung, cu omoplaţii încă tatuaţi de urmele degetelor mele şi şi-a îngropat capul pe mai departe în perne, ignorându-mă.

Femeia cu care mă trezisem în pat nu avea un parfum ieftin ca al celorlalte, iar lenjeria ei, care zăcea lepădată, ca o piele fără de folos a unei reptile carnivore, nu avea niciun ochi rupt, nicio altă pată şi mirosea, încă, a ceva păcătos.

O întrebasem cât mi-ar lua pentru o seară şi mi-a răspuns cu un zâmbet pe buze ” Nu sunt o curvă” şi pot să jur că în faţa ochilor mei îmi rânjea o felină. „Dar aprinde-mi o ţigară, oferă-mi ceva de băut şi mai târziu putem dansa împreună„, mi-a continuat, fără să stea pe gânduri.

Nu fuma. Nu o văzusem deloc în seara aceea ducând la buze ţigara. O ţinea ţeapănă între degete şi din când în când, puncta cu vârful ei încins, cu mici cocoloaşe de scrum, o melodie din bar.

Avea picioare lungi până la gât. Şi sclipeau învelite în mătase.

Avea braţe pline şi moi şi degete agile. Reuşise de două ori, în timp ce dansăm, să şi le ascundă în pantalonii mei. „Nu sunt o curvă. Dar te plac. Şi dansezi destul de bine pentru cineva care a băut jumătate de sticlă de vin. ” Poate că avea dreptate, băusem prea mult, dar pot să o jur că am auzit-o cum torcea ca o pisică în călduri, atunci când pe sub masă, o căutam cu degetele fierbinţi, pe pulpe.

” Nu îţi e frică de mine?” mi-a zis, cu ochi mari şi galbeni, atunci când urcam scările spre apartament, „Nu îţi e frică de faptul că ai putea ajunge ca ceilalţi bărbaţi? Găsit dimineaţă într-un parc, sau sub pod? Se spune că ar fi fost mâna unei femei, sau gheara ei. Şi după cum vezi, zgârii şi muşc şi eu.” Eram însă prea prost ca să-i mai spun ceva.

Vinul de la bar fusese prea tare şi mă ameţisem, altfel nu cred că i-aş fi vorbit despre Cuba mea şi despre marea pe care nu o văzusem niciodată până atunci, regretele mele şi fricile mele, coşmarurile mele şi fantomele mele, în timp ce ea îşi marca teritoriul holului şi sufrageriei, jucăuşă, cu rochia ei, cu bluză ei de vară, cu cerceii ei şi cu pantofii ei cu toc, care îi făceau fesele să se ridice în valuri şi valuri, ispită ambulanţă în dantelă.

” Mi-au plăcut din totdeauna povestitorii”, mi-a spus cu unghiile. Şi sânii îi erau grei ca perele şi aveau gust de scorţişoară, iar din păr i se scurgea nisip.

Nu îţi e frică de mine?„, mi-a zis, ” Eu sunt femeia despre care vorbesc ştirile, cea care atrage bărbaţii în curse şi care îi omoară. Nu îţi e teamă că ai să fii şi tu următorul? ” Eram însă prea prost ca să-i răspund. Şi oricum aveam buzele ocupate cu degetele ei, cu genunchii ei. Eu nu eram altceva decât o pasăre iar ea era pisica care se înfrupta din mine. Nu îmi era frică, aşa era scris în ordinea naturii. Şi limba ei avea alte o sută de limbi mici. Şi mă gâdilă.

Am ajuns în noapte să fac dragoste cu o femeie felină. Cearşafurile dispăreau sub ghearele ei, iar la geam începuseră să se adune motanii. ” Cine eşti?” am întrebat-o, atunci când spatele i s-a arcuit într-o coadă. „Am o mie de nume şi o mie de vieţi, eşti norocos în seara asta.” Dar poate că nu auzisem bine, terminasem toată sticla de vin iar lumea se învârtea nebună cu noi, de parcă ar fi vrut să scape de omenire, într-o centrifugă disperată.

E dimineaţă…” i-am spus. „Dacă vrei, poţi să faci un duş...” Dar ea s-a întins, devenind regină peste salteaua mea, cu şuviţele de păr grăbindu-se să-i îmbrace pieptul de privirile indiscrete. Şi a căscat, ignorându-mă.

E prea devreme pentru pisici...” mi s-a alintat.

Mă întreb acum dacă zeiţele preferă ceai sau cafea la micul dejun.

Sursa foto

Acest articol a fost publicat în fictiune și etichetat , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Pisiceasca

  1. Zăvoi zice:

    Vreau să cred că niciodată nu este prea devreme pentru pisici…

Lasă un răspuns

