O sa-i scriu o scrisoare iubitei mele

O să-i scriu o scrisoare iubitei mele.

O să-i povestesc despre oraşul pe care l-am construit între cearşafurile noastre, între coapsele noastre, între buzele şi degetele noastre. Măreţ şi intim, albastru.

O să-i scriu despre iubirea pe care o port după mine mereu, fierbinte şi grea, bilă topită de oţel, care mă macină măcinată de visele mele. Iubire albastră.

O să mă întrebe „Chiar aşa?” iar eu o să-i răspund „Pune-mi mâna pe tâmple, mă încingi toată ziua, cu fierbinţeala formelor tale, mai ceva ca o febră bengaleză.

O să-i scriu despre călătoriile noastre. Despre oraşele pe care încă nu le-am văzut încă, despre străzile pe care încă nu le-am călcat, încă şi despre paturile în care nu ne-am iubit, încă.

O să mă întrebe „Chiar aşa?” iar eu o să-i spun „Degetele îmi frig după hărţile trupului tău.”

O să-i scriu despre bucuria din noi. Despre frumos fără de teorii plastice, fără referire la artă sau divinitate, doar cu o oglindă şi cu soarele de pe buzele ei.

O să mă întrebe: „Chiar aşa?”, iar eu o să-o spun:” Într-adevăr”.

Femeia pe care o iubesc e o femeie blestemată, la fel ca şi iubirea mea. Deşi îmi place să o port, deşi îmi place să o scriu şi să mă hrănesc cu ea, mi-e teamă de atingerea ei. Şi fug şi caut refugiu şi depărtare. „Fie că e la 2 centimetri, fie că e la 2 kilometri, sau ieri sau mâine”, după cum spunea un poet.

Cât de nenorocit pot fi…

Acest articol a fost publicat în fictiune, oras și etichetat , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la O sa-i scriu o scrisoare iubitei mele

  1. missysparrow zice:

    Cum scrii omule…„Degetele îmi frig după hărţile trupului tău.” Superb! Felicitari…e un cuvant mult prea mic pentru talentul tau si pentru postul acesta. bravo!

  2. missysparrow zice:

    Ce simpatic! Imi plac surprizele 😀

  3. Felicitari! Scri intr-un mod in care parca orice lauda ti-as aduce, ar fi prea putin, frumos, foarte!! 🙂 Mai vin pe aici, multa inspiratie iti doresc!

  4. Dulce Deea zice:

    Scrie-i de dragoste şi du-i personal scrisoarea:) Fără de fugă:) E minunată spunerea-trăirea, dezleag-o de blestem cu încrederea ta. Dezleagă-ţi şi inima. Îndrăgostitule.

  5. Dulce Deea zice:

    Ba să poţi:) Te rugăm rugăm rugăm.

    • dionis zice:

      Mi-e dor de transa aia pe care o simteam cand scriam ceva … Mi-e dor sa simt cum trece timpul intre 100 de cuvinte. Poate mi-e prea dor … Am nevoie de o idee buna doar, una care sa ma faca sa nu mai astept sa ajung acasa ca sa scriu, care sa ma faca sa o mazgalesc pe colturile telefonului. Dar pana apare… ma chinui, ma autoflagelez… si ma cuprind toate bolile.

  6. Dulce Deea zice:

    Scrie. Te rog. Pur şi simplu scrie.

Lasă un răspuns

