Cameleon

Hai să ne iubim animalic. Tu, femeie felină, eu, bărbat cameleon. Să ne închidem în dormitorul nostru menajerie, unde să ne curtăm dansând desculţi printre perechi nenumărate de degete străine, ca două păsări beţe, stropite cu coniac, ascultând lamentaţiile unui saxofonist bătrân.

Hai să ne iubim cu disperare, cu pofte, în culori şi sunete, cu gemete prelungi, să facem sfinţii să se ruşineze. Ştii doar cât dor strângi după mine, închisă în biroul tău prăfuit de contabilă. Ştii doar cât te doare pielea gâtului după degetele mele, după buzele mele.

Hai să ne iubim scandalos. Să ne poruncim vorbe murdare, fantezii de miez de noapte şi, văzându-le cum ni se rostogolesc pe limbă, să le prindem înainte să ne scape, cu sărutări franţuzeşti. Ne-am dezbrăca de cravată şi de de fustă, ca să ne îmbrăcăm în umbre. Degetele mele ar şti ce să caute, palmele tale ar şti ce să lovească.

Hai să ne iubim toată noaptea. Să ne conducem unul pe altul, să profităm unul de celălalt, ca şi cum zorile sunt un cuvânt căzut din dicţionar şi întunericul ne e prieten. Mi-ar plăcea să dispar în poftele tale, să mă rătăcesc printre visele tale murdare.

Hai să ne iubim ca pentru ultima dată. Ca pentru toate serile când te-am scris, când ţi-am dat forme, când te-am frământat. Mi-e teamă că dimineaţă mă voi trezi mut şi nu voi mai fi în stare să-ţi pronunţ numele.

sursa foto

Acest articol a fost publicat în fictiune, oras și etichetat , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

