Regasite

M-am tot gandit in ultima vreme cum sa iti vorbesc despre muzica. Cum sa iti descriu ce aud, ce simt, ce reactii chimice se produc in sihastria creierului meu, intre panzele de paianjen ale obrazniciilor mele si icoanele ,cu candela aprinsa, ale chipului tau.
M-am gandit la muzica si mi s-au umplut urechile de soapta ta. Cand ne prinde miezul noptii si tu imi spui ca iti lipsesc ca aerul, ca dansul dintr-un film indian. M-am gandit la muzica si mi-am adus aminte de scrisoarea de luna trecuta. In care ti-am spus ca esti cantecul diminetilor mele, ca imi ridici parul de pe brate, intocmai ca un acord de pian bine asortat.
Simt muzica in timpane, in spatiul ala gol dintre ochi, simt muzica in gat si in piept. Simt muzica pe pielea ta, intre cearsafuri.
Diseara te fac un tango ?

Acest articol a fost publicat în Fără categorie, muzica și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

