Saptamanala

In ultimii  sapte ani, te-am tot creat iubito, in fiecare seara cand melancolia sau betia mea iti cauta bratele sa ma ocroteasca.  Te-am tot creat din aerele cuvintelor mele, fara sa imi dau seama ca fac vreun pacat. 
Ai prins forma, te-ai materializat intr-o seara cetoasa de ianuarie si poate din cauza cetii ti-ai pastrat in san aroma de foc de soba si ger.
Oh, daca ai stii ce arome au cuvintele trupului tau …
In zilele de luni, cuvintele „degete” au miros de  vanilie. Poate din cauza ca luni suntem cubanezi . Iar Cuba e mereu vanilata.
In zilele de marti, cuvantul trupului tau „gat”, are miros de scortisoara. Poate din cauza ca marti, canta „Petit pays”.
In zilele de miercuri si joi, cuvantul trupului tau „piept” are aroma de  cafea. Poate din cauza ca il ascultam pe Baker. Si atunci cand canta el, barul e plin de fum de tigari parfumate si cafea.
Vineri , cuvantul „pulpe” are gust de lapte, poate din cauza  ca fredonam in catifelare ” Summertime”  Si tu esti iertatoare pentru toate indiscretiile pe care mainile mele le fac la ascunzisul rochiilor tale.
Sambata, cuvantul trupului tau „picioare” ,are arome de ceai verde, de menta, busuioc, de sofran si ghimbir. Poate din cauza ca ne-am facut din pat orasul nostru si traim boemi, umbrele noastre dansand din cand in cand tangouri.
Duminica e lenesa. Ne iubim pe ritmuri de blues, iar cuvantul parului tau are aroma de caramel.

Posted from WordPress for Android

Acest articol a fost publicat în fictiune și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

